2013. augusztus 29., csütörtök

Compact Disco 5.Születésnap (2013.08.22)


Véééégre, újra koncert. Ugyan nem volt annyira rég az előző sem. De aki egyszer rákap a zenéjükre és elmegy egy koncertjükre, rájön,hogy minden nap elviselné.

Előtte lévő este érkeztem haza Németországból, így nem sok időm maradt felkészülni.
Késő este csináltam meg a szülinapi plakátot ami szerintem most jobban néz ki mint a tavalyi.

A koncert ugyan csak fél 9-kor kezdődött de már elindultam 3-kor,hogy felvegyem az ajándékot amit Csabi 1 hónapos gyönyörű kisfiának csináltattam barátnőmmel, aztán irány a koncert helyszín.

Ott voltunk már 6-kor, de mondta a csaj,hogy csak később mehetünk be. Így kintről hallgattuk a próbát.
(Azért azt elmondanám,hogy utálom a Parkot, a ZP ezerszer jobb...)

7 körül aztán bemehettünk, még senki sem volt ott. Éhesek voltunk így vettem krumplit, barátnőim meg gyrost. Persze épp akkor jött Mao mikor tele volt a szánk. De elmondtam neki,hogy szeretnénk valamit adni nekik és ki tudnának e jönni.


Ott álltunk már a kordonnál mikor megláttuk a színpad alatt,hogy ott áll Csabi, így integettünk mint a bolondok, ő meg vigyorogva visszaintegetett.. na nekünk ennyi kellett, teljesen felpörögtünk.

Mao édes volt, és szólt a többieknek, így odajöttek hozzánk. Mondtunk egy kis beszédet nekik, hogy Boldog Születésnapot, mindent köszönünk nekik...stb. Aztán odaadtuk nekik a szobrot amit csináltattunk. A szoborról sajnos mi nem csináltunk képet, így csak a neteset mutatom meg nektek, de képzeljétek oda,hogy bele volt gravírozva,hogy COMPACT DISCO

A fiúk adtak nekünk puszit és még beszélgettünk pár percet, majd visszamentek. Mi már teljesen fel voltunk pörögve és beszélgettünk, feltettük a világító karkötőket és számoltuk vissza a perceket.

Hiába voltam már annyi koncertjükön, annyira izgatott vagyok mintha először látnám őket élőben. Profi zene, profi előadás. Azért persze semmi sem lehet tökéletes soha. Mögöttünk állt két lány. Erősen alkohol hatása
alatt álltak, és ordibáltak végig. A szöveget teljesen máshogy üvöltötték, a koncertből alig hallottunk valamit.
Az est fénypontja nálam egy feldolgozás volt. Remélem,hogy nagyon sokat fogom még ezt hallani tőlük mert egyszerűen fantasztikus.

Barátnőm csinált nekem egy kis pólót amit Csabinak a koncert felénél feldobtam. Felemelte és megnézte, majd vigyorogva körbemutatta. A kisfiának készült aki a koncert napján lett 1 hónapot. Nagyon meghatott engem az az öröm amit láttam Csabi arcán, és már bármi történhetett volna, a mosolyom levakarhatatlan volt.

Koncert után Csabi odajött és megkértem,hogy írja alá a plakátot. Szenvedtünk pár percet a filccel mert a másik kezében innivaló volt így gondoltam segítek. De nem tudtuk lehúzni a kupakot, aztán mikor sikerült nem fogott, a másik oldalával is eljátszottuk ezt, de az se fogott. (Egyébként Csabinak üzenném,hogy itthon kipróbáltam és hibátlanul működik o.O ) Kaptunk Regináltól egy tollat és gyorsan aláírta.

Mondta,hogy nagyon tetszik neki a kis póló és szíve szerint ő venné fel, és hogy nagyon köszöni.
Gyorsan csináltam róla egy képet aztán sajnos mennie kellett. Miután elment akkor vettem észre,hogy a plakátomra azt írta SZERETLEK.

Soha nem fogom őket megunni. Egyszerűen álmodni se mertem soha ilyen nagyszerű és nagyszívű magyar bandáról. Minden pillalat amit velük tölthetek betöltik a szívem, és nagyon remélem,hogy 5 év múlva a kerek évfordulójukon is ilyen jó kis koncert lesz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése