2012. augusztus 26., vasárnap

Nyár

Ugyan még nagyon sok idő van suli kezdésig és nekem van még egy nyárbúcsúztató Compact Disco koncertem, leírom nektek mi történt velem nyáron :)

Kezdjük is Június 1.-el mikoris életem első Compact Disco koncertjén voltam [Belfeszt 2012.06.01.]. Innentől kezdve nem volt megállás, rabjává váltam ennek a bandának is :-) Az,hogy kijutottak Bakuba egy
nagy elismerés nekik,és nagyon sok híresség elszáll magától ha ennyire nagy közönség előtt ilyen sikeresen fellép. De ők annyira közvetlenek, azonnal odajönnek hozzánk és beszélgetnek, átölelnek, megfogják a kezed és nem utolsó sorban nagyon nagyon viccesek :D Hál isten a nyár hátralévő részében még volt alkalmam velük találkozni és beszélni, de ezt lent még el fogom mesélni :)

Aztán rá 4 napra ismét találkoztunk a bandával. Ismét Barbival mentem a klipforgatásra ami nagyon jó volt. Örültem,hogy láthatom őket megint még ha friss is a "szerelem". Ismét hozták a formájukat és szakadtam a nevetéstől. Többet most erről itt nem mesélek, mert erről is írtam beszámolót [Klipforgatás].



Ekkor kezdődött csak a nyári szünet aminek nagyon nagyon örültem. Valami felejthetetlent akartam átélni , ha már úgy igazából ez az utolsó nyaram. Ez sikerült is :)) Nyár elején lementünk 3 napra Noémivel Zánkára , és naná,hogy nagyon jó volt...vele hogy lenne rossz? XD Fürödtünk a Balatonban és grilleztünk meg minden féle finomság :) aztán a vonaton is hoztunk a formánk...azt azért tudni kell,hogy annyira leégett a hátam,hogy égési sérülésnek számított és kennem kellett meg behólyagosodott... a nyár többi részében menekültem a napsugarak elől XD

Itt volt pár hét mikor nem sok mindent csináltam , inkább pihentem és élveztem ,hogy nem kell olyan korán kelnem, nem kell tanulnom. Ugyan csak egy napot töltöttünk el Yvettel vásárlással meg fagyizással de nagyon sokat nevettünk XD Kivel mással festettem volna ki a meki budiba a körmünket ha nem vele? XD imádok vele tölteni minden percet, és már 12 éve ismerjük egymást :O durva <3
És ismét Compact Disco koncerten voltam *.* huuuh ez azért tetszett talán kicsit jobban mert ilyenkor már azért mentem el mert rajongó voltam, és találkoztam is a srácokkal 2 barátnőmmel, soha nem felejtem el <3 [Park Július 19.] Ugyan a koncert fele elmaradt a vihar miatt, de annyira tökéletes volt minden... hogy az esőbe szaladgáltunk és Csabi felismert engem...ahhhw :))



Rá pár napra átmentem húgomékhoz és ott kiszúrtam rögtön,hogy apának új telefonja van XD azt mondta elszúrtam a meglepetést de szülinapomra megkapom az ezelőtti telefonját, lehet annyira nem mutattam ki , de magamba sikítoztam ugráltam és majd kiugrott a szívem,hogy végre nem a szar telefonom van hanem kapok egy iphone-t *.*


Rá pár napra pedig már úton voltam Hévíz felé anyáékkal,hogy a rég nem látott barátainkat meglátogassuk és eltöltsünk ott pár napot. Rebivel születésem óta ismerjük egymást és mivel szinte egy időben születtünk (4 nap) , megünnepeltük azt a két csodás napot mikor megszülettünk :D

Bogival is találkoztam végre, és vele is lementem a Balcsira ahol megkaptam az ajándékait, és nagyon nagyon örültem (Igen Bogi, a tollnak is XDDD <3)

Hévíz után a család kidobott engem a hazaúton és ismét 3 napot voltunk Zánkán Noémivel,Zsófival és Fannival :D most már tök jól összeszokott a kis négyes fogat és folyton társasoztunk meg szívattuk a felnőtteket XD (egymást akartuk igazából :-))

Nagyon izgatott voltam mert mint tavaly, most is tartottam egy kis szülinapi bulit, csak most itthon nálunk. 5 nagyon szuper csaj jött át hozzám és együtt  szórakoztunk :D nagyon jól éreztem magam ismét, és nagyon sokat nevettünk XD erre van szükségem :))

Biztos,hogy szilveszterkor is fogok egy bulit csinálni és persze jövőre a 20. szülinapomon is csapunk egy kis pártít <3 :))

Orsi nálunk maradt,mert másnap mentünk Szegedre nagypapám tesójához. Egész Szegedet végigvásároltuk és mászkáltunk a városba (nemazértmertelvesztünkáhdehogyXD). Nekem a legemlékezetesebb a hullócsillag nézés volt az erkélyen. Csináltunk kakaót és takarókkal kiültünk és órák hosszat beszélgettünk és néztük az eget. Nem is egy hullócsillagot láttunk, nem gondoltam volna,hogy fogunk...de gyönyörű volt <3

Mikor vége volt a Szegedi nyaralásunknak azonnal mentünk tovább Szlovákiába , Orsihoz :) Soha nem felejtem el ezt az egész 3 napot XD a tesóival azonnal megvoltam , a város gyönyörű és minden olcsóbb mint itthon, így bevásároltam rendesen XD kicsit lehet túlzásba estem, de egyszer élek :)) sokat nevettünk és Orsi nagyon jól tudja mi a legemlékezetesebb élmény ott , mitől sírtunk a nevetéstől XD imádom őt <3 bármiről lehet vele beszélni, mindenbe benne van és együtt baromkodunk XD már a jövő nyarat is tök jól megszerveztük :PP

Ez az egész nyár nekem tökéletes volt, imádtam minden percét és  ez ad nekem erőt,hogy egész évben talpon maradjak. Nekem ez az életem és a hobbim is, azokkal lenni akiket nagyon szeretek <3 jövőre akármi is lesz pár dolgot megismétlünk :))

Nyáron vett és kapott dolgaim, nagyon köszönöm mindenkinek :)) <3 örülök,hogy ilyen nagyon szuper barátaim vannak ^^




A nyár slágere pedig számomra ez: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése