2012. július 21., szombat

Compact Disco Belfeszt 2012.06.01.


Osztálytársam még a koncert napján mondta,hogy lesz a Compact Disco a városban és ingyenes lesz a koncert. Hát mondtam,hogy miért ne...csak féltem,hogy nagyon sokan lesznek és ,hogy iszonyat meleg lesz. De mikor odaértünk akkor senki se volt még ott, pedig csak fél órával előtte érkeztünk, ez nekem új volt XD Beálltunk az első sorba és néztük ahogy a fiúk próbáltak... jah a nap egyik legfontosabb része, Biztiboy volt... ő egy biztonsági őr volt ott és én csak lefotóztam a tökéletes biztonsági embereket, de ő észrevett és odajött . Mi már tök vörösek voltunk annyira visszatartottuk a nevetést mire ő mondta,hogy Tudja,hogy tudunk magyarul XDDD Aztán végre feljött a műsorvezető aki már akkor mondta,hogy ha vihar lesz akkor szólnak,hogy ki merre fusson... de nem történt akkor semmi . Akkor láttam őket életemben
először és annyira édesek voltak. Minden szám közben megköszönték,hogy itt vagyunk és,hogy mennyire szeretnek minket és Bakuban is folyton ránk gondoltak. Élőben 1000x jobbak mint interneten keresztül, végig poénosak voltak és nem volt 2 óra múlva sem unalmas egy szám sem. Amit mp3 formában nem szeretek annyira számok azok koncerten az egyik kedvenceim <3 Csabi az első perctől megfogott mindenével, a külseje, a kisugárzása, a hangja... egyszerűen dream boy ^^
Már akkor tudtam,hogy nem ez lesz az utolsó koncertem. Aztán az utána lévő 2 hónapban még 2x láttam őket :) de már a következő 2 dátum is megvan Compact Disco <3


A videókat a facebook oldalamon meg tudjátok nézni :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése