2012. július 21., szombat

Compact Disco - 2012.07.19. Park Nagyszínpad


Hatalmas előkészületekbe telt számomra eljutni a koncertre. Hetek óta ezt a napot vártam,és hogy ismét velük tomboljak 2 órán keresztül. Barátnőm nyert Vip jegyet amit átruházott rám, de a helyszínen csak küldözgettek körbe körbe. A vipnél elküldtek a jegypénztárhoz, a jegypénztártól vissza. Pocsékan volt megszervezve, de aztán mondtam a csávónak,hogy akkor hagyjuk ennyiben és nagyon köszönöm a semmit. Sok kedvem amúgy sem volt bemenni, mert a Vip 1 személyes volt... ezt sem értem nagyon de hát mindegy, ennek így kellett lennie, sokkal szívesebben voltam a barátaimmal. Jah és plusz még a kritika erre a napra. Reggel felhívtam a helyszínt és a csaj bunkón azt mondta,hogy nem lehet fényképezőgépen vinni a helyszínre, ahhoz képest mindenkinél volt.

A helyszín elég nagy volt, a küzdőtér mellett kávézók voltak , így le tudtunk ülni  amíg a tömeg nem indul el. Koncert előtt 20 perccel odaálltunk az első sorba és vártuk a fiúkat. A megszokott késéssel indult a koncert, de annyira nem viselt meg senkit. Már az első számnál őrület volt. Minden egyes szám tökéletesen meg volt szervezve, minden perfekt volt. A 4.-5. szám környékén elkezdett csöpögni az eső ami annyira nem is esett rosszul, Csabi még mondta is,hogy ennyi kell, de azért ő nem állt már ki XD.
Közhelyesnek hangzik,de az egyik számnál Csabi rám mutatott. (ezt lejjebb alá is támasztom) A szilvalopós szám után rákezdett az eső, de még az nem is volt lényeg, a szél olyan hatalmas lett,hogy a mikrofonok felborultak, a színpad kezdett szétesni, és a tetőn a világítórúd is annyira mozgott,hogy attól féltem a fiúkra esik. Így azt az egy számot még befejezték és elköszöntek. Nem voltunk csalódottak mert érthető volt,hogy abba kell hagyni, a sok elektronikus berendezés tönkrement volna. Barátnőimmel ugrálni kezdtünk a szakadó esőben, meg közös fotókat csinálni , a
ruhánkról már folyt a víz, de nagyon élveztük. Kiszaladtunk az utcára,hogy megnézzük a fiúk itt vannak e még, és itt is voltak. Egy kis épületben voltak és mi végig láttuk őket, aztán a másik oldalra szaladtunk ahol volt az épület ajtaja. Mi a rácsos kerítésen kívül voltunk de kiabáltunk Csabinak,hogy jöjjön ide, ő meg azonnal odajött és köszönt nekünk meg mondta,hogy milyen büszke ránk,hogy ilyen idő ellenére itt vagyunk de félt,hogy megfázunk.

Aztán mondtuk,hogy mennyire jól éreztük magunkat én meg megmutattam neki a kitűzöm.

Aláírta nekünk a trikót és még beszélgettünk egy ideig. (alátámasztás) Csabi mondta nekem,hogy megismert engem a koncerten , mert benne vagyok a klipbe méghozzá elég rendesen. Én erre mondtam,hogy ettől féltem,de ő mondta,hogy nagyon jó voltam benne. Annyira jól esik,hogy felismer engem . Hihetetlen ♥ Jött egy csávó kamerával és én azt hittem csak fotózni akar így mondtam Csabinak,hogy pózoljon. Ő meg elkezdett pózolni de aztán kiderült,hogy videó az egész XD Csabi elkezdett beszélni a kamerának,hogy most jelenleg 3 Compact családtag van itt akik a szakadó eső ellenére itt tomboltak és mennyire büszke ránk. A fotóstól kérdeztük,hogy hol lesz fent a videó, de mondta,hogy nem biztos,hogy felkerül. Hát nagyon ajánlom neki,hogy tegye fel XD

Aztán odahívtuk Begit, aki teljesen csalódott volt, hogy rengeteget gyakoroltak és a fele koncert le se ment. Mondtuk neki,hogy ne szomorkodjon mert tökéletes koncert volt és senki sem tehet erről a szar időről. Begi azonnal megdicsérte a kitűzőm és mondta,hogy látta Facebookon. Kérdeztem tőle,hogy kér e ő is és mondta,hogy persze, ezért következő koncin mindenki nap egy ilyet tőlem :) Utána még párszor odajött hozzánk Csabi és Begi, Attila is odajött és aláírta nekünk a trikót. Aztán mindenkinek aki arra jött mondtuk,hogy jó volt.... még ha csak a háttérben dolgozott is XD nagyon jól éreztük magunkat. Már 2 koncert is le van szervezve amire megyünk, és biztos beszámolok arról is :)

Katt a képre a többiért ( feltöltés alatt )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése