2012. július 20., péntek

Compact Disco - Leave It Up To Me Klipforgatás

Osztálytársammal fél órával a kezdés előtt odaértünk és vártunk ,hogy mikor jönnek a fiúk. Pontosan 5kor megjelent Mao. Egy szervező csaj odajött hozzánk és kitöltetett velünk egy lapot,hogy beleegyezünk,hogy benne leszünk meg stb... 
A fiúk már ott voltak és köszöntek mindenkinek. KB . 50en lehettünk. Elmondta a kamerás pasi,hogy őrült rajongókat kell eljátszani, oda kell hozzájuk rohanni aztán együtt tombolni velük. Mindenki minket nézett, a zene hangosan szólt a Bazilika előtt és a kínai turisták minket fotóztak az épület helyett. Nagyon jó volt a hangulat és a srácok folyton viccelődtek meg mondták,hogy ez nagyon jó kis videó lett. Csabi a számot rendszeresen elrontotta és ilyenkor mindig ki volt akadva és b**dmegolt XD 
Körülbelül 2 óra alatt megvolt az egész, aztán jött a fotózkodás  A végén odamentem Csabihoz,hogy nem e lehetne még pár képet csinálni,mert nagyon rossz lett a kép.

-Rossz lett?
-De nem rólad, te remekül nézel ki rajta! 
-És hol a fotós?
-Hát én csinálom a képet
-Biztos? Ne hívjunk valakit?
-Nem kell

Azonnal magához húzott és legalább 5 képet csináltunk mert vagy ő vagy én belepislogtunk, a hajam az arcomban volt, a fejem nem volt benne... de mindketten nevettünk , aztán mondtam,hogy köszi ennyi elég lesz szia XD nagyon édes volt és természetesen ezt a napot sem felejtem el soha :))






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése