2013. június 8., szombat

Compact Disco @A38 Hajó

 Kicsit megkésve, de most van időm megírni az áprilisi Compact Disco koncertbeszámolót :) Ez is hatalmas élmény volt. 
Még senki sem volt a hajón mikor odaértünk, persze,hogy mi voltunk megint az elsők.
Vártunk kint, beszélgettünk Regivel, aztán beengedtek minket.
A színpadon már a másik banda felszerelése volt. Leültünk a színpadra , aztán egyszer csak megjelent Csabi és Begi mellettünk és köszöntek. Már ekkor nagyon boldogok lettünk és teljesen bepörögtünk.
Vittem két világító rudat, az egyiket Regi ügyesen koncert előtt 1 órával megtörte így már világított.

Az előzenekar....hát nem is tudom. Nem voltak rosszak, de nem szeretem az olyan zenét amiben az éneket alig lehet hallani, olyan hangos a zene. Szegény énekes mindig rám mosolygott én meg visszamosolyogtam , de alig vártam már,hogy kezdődjön amiért  jöttem.

Mindig egy élmény a koncerten tombolni. Olyan energiabomba mindenki. Most először láttam élőben Emesét, és hatalmas amit csinál. Bevallom őszintén, mikor megtudtam,hogy lesz dobos a bandában csak néztem,hogy minek az? Nem lesz majd kivehető. De amint hallottam élőben, még tökéletesebbé tette a már amúgy is tökéletes zenét. Nagyon aranyos és remélem nagyon nagyon sokáig élvezhetem a PROFI dobjátékát.

Koncert előtt  közben 3 ember mögöttünk végig beszélte az egészet, rohadt idegesítő,hogy odamegyünk,hogy élvezzük az egészet, de ők végig nevetik... tudom,hogy az utána lévő bulira jöttetek, de akkor se beszéljétek végig... és Compact Disco koncert volt... nem Carbonfools... ;-)
Ha már panaszkodás...a koncert közben egy nő teljesen rám ugrott és mondogatta,hogy most már
Elvette a világító rudam és a fülembe ordibált mindenféléket. Aztán mondta,hogy csináljak róla képeket... gyorsan lefotóztam. Innen üzenném neki,hogy többet ha lehet hanyagoljon engem koncerten, mert egyszer az én türelmem is elfogy. Ha első sorban akar lenni akkor érjen oda előbb... köszöntem ^^
kitomboltam magam, cseréljünk helyet. Az ilyet sosem értem... én értem ide előbb és vártam vagy 2 órát... ha ő 10 perccel a koncert előtt érkezik, vessen magára. Nem igazán foglalkoztam vele, de ő befurakodott az első sorba, mindenkit fellökve. Elég harcias lány vagyok, tudom,hogy az ilyeneket nehezen tűröm, de nem akartam koncert közben veszekedni vele... így is hamar eltelik az a 2 óra.

Csabi vetkőzése megtette a hatást mindenkinél. Úgyis üzengetős kedvemben vagyok... Csabi, igenis jó tested van ^^ 

Koncert után elkértem a színpadról a papírt amit Csabi használt és az volt a cél,hogy aláírják. Sikerült is Emesének hála. Üdvözöltük őt és mondtuk neki,hogy baromi jól csinálja. Láttam,hogy örül neki :)

Mint mindig, koncert után várunk még, hátha találkozunk velük... kiültünk a Duna partra, a hajó oldalánál és beszélgettünk, vigyorogtunk,hogy megint egy baromi jó koncerten voltunk mikor Regi kérdezte: Te az nem Begi ott aki cigizik?

10 percet ott elemeztük mire arra jutottunk,hogy az Begi és futni kezdtünk (Ugyanis körbe kellett menni,mert rácsok voltak ott) Mikor odaértünk, láttuk,hogy nem is Begi az csak egy hasonmás. Olyan hangosan elkezdtünk nevetni XD

Utána jött Karcsi *-* A mi édes kedves kis Karcsink :) Beszélgettünk vele, és mondta,hogy előkeríti nekünk Csabit. Hát 20 perc múlva jött vissza és mondta,hogy nem találja őt. De mondta,hogy ha meg akarjuk neki üzenni,hogy kapja be akkor szívesen átadja. Persze,hogy akarjuk (:.


Nagyon hamar eltelt az este, de mint mindig... most is ezer wattos mosollyal mentem haza.
Alig vártam,hogy újra láthassam őket és tombolhassak, kiereszthessem a gőzt :) Mindig azt mondom,hogy nekem ők a drog.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése