2013. június 8., szombat

Compact Disco @Zöld Pardon

Sajnos ez a koncert elmaradt. De Regivel mint mindig nagyon hamar odaértünk,így mi voltuk az elsők akik megtudták,hogy a koncert elmarad. Személyesen a ZP igazgatójával beszéltem, úgymond szóváltásba keveredtünk... hiszen NEM esett az eső. És nem értettem,hogy amikor azt írta a ZP,hogy meg lesz tartva, akkor még szakadt az eső és vihar volt... de mikor sütött a nap akkor meg lemondták. /persze hozzáteszem egész este nem esett/. Odamentünk a hátsó bejárathoz. Láttuk,hogy ott pakolnak a színpadról. Odajött hozzánk Mao és mondta,hogy mi van. Aztán később odajött Csabi. Ekkor majdnem elütött minket egy biciklis, mire Csabi hangosan "Jézusom!!!"

Ott egy 20 percet elbeszélgettünk, csináltunk közös képeket. Mondta,hogy nagyon sajnálja,hogy elmarad és nagyon szomorúak, de ha egyszer azt mondta a főnök,hogy elmarad akkor elmarad, de be fogják pótolni.
Utasításba adtam neki,hogy ne hétköznapra tegyék mert én érettségizem. Azt mondta,hogy rendben és nagyon sok sikert kíván nekem az érettségihez. Nagyon sok erőt ad nekem ezzel :) imádom <3

Ugyan nem volt koncert, de úgy fogom fel,hogy így 2x találkozhatok velük és több napot ragyognak be nekem. Hiszen már ettől a fél óra együttléttől is az egész napom tök szuper lett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése