2012. augusztus 30., csütörtök

Compact Disco - Zöld Pardon



Reginálval és anyukájával a hídon átsétálva máris a ZPben voltunk        pontosan negyed 6kor. Pár lány volt már ott , de rajtuk kívül csak akik ott ettek. És a sulimból egy angoltanár XD
Vettünk sört és körbenéztünk. Először Begi és Mao volt a színpadnál , aztán jött Attila és végül Csabi totyogott be mellettünk. Meg is állítottuk és kértünk közös képet mire azt mondta: A többiek még várhatnak. Ráér.
Így csináltunk pár közös képet és egy picit beszélgettünk, hogy van a lába stb.
Nem sokkal később a főpróbán is részt vettünk, már itt is alakítottak. Bár lehetett látni rajtuk,hogy egész éjjel utaztak meg koncerteztek.
Reginának és nekem még nem volt meg a jegyem mert azt mondta ott a biztonsági őr,hogy 7 után kell a kapuba megvenni és úgy bejönni. Hát nagyon vacilláltunk ,hogy kimenjünk vagy ne...de akkor megszólalt a sulis tanárom,hogy nem kell nektek a jegy mert már bent vagytok...csak azoknak kell fizetni akik most jönnek.

Leültünk ismét a próbát nézni mikor 2 csaj már odaállt középre, így felpattantunk és mi is siettünk oda. Csináltunk közös képeket és beszélgettünk. Láttunk ám a mi kis csoportunkból is tagokat :)) aztán jött Vera és a barátnője és így együtt voltunk a koncerten.

Begi az első fél órában bemelegítette a rajongókat és játszott nekünk pár remek számot :)

Én kis hülye azt hittem elég lesz ha a telefonommal fotózok. Hát elég nehéz volt jó képet csinálni ebben a füstben és,hogy ennyire pattogtak. Azt hittem Csabi nem fog ennyire mászkálni a lábával de tévedtem. Ennyire még soha nem láttam pörögni, ugrálni és tombolni. Teljesen kikelt magából :)
Mindig tudnak újat mutatni... voltam már pár koncerten de mindig olyan mintha életemben először látnám őket.

Olyan számokat is adtak elő amiket nagyon ritkán, vagy éppen még csak a legelső koncerten életükben. A közönség remek volt. Kedvesen el akartuk énekelni a Boldog Szülinapot de annyira hamis és összevissza volt,hogy szerintem ez volt a világ legszebb szülinapi köszöntője.Imádtam én is és szerintem a fiúk is (:
Csabi felolvasta a plakátunknak és mosolygott. Annyira jó volt,hogy örült neki. A Sound of our Heartsnél annyit énekeltetett minket,hogy mondta ő le is megy a színpadról , énekeljük tovább.

Olyan gyorsan telt az idő,mintha az egész 10 percig tartott volna. Meghajoltak és megköszönve mindent lementek a színpadról.
Regivel leültünk az asztalokhoz és ittunk sört. Aztán kitaláltuk ,hogy míg nem ér ide a kocsim, hátramegyünk hátha... Ott találkoztunk ismét Verával és Reával, tök véletlenül XD
Hát naná,hogy ott voltak a fiúk. Köszöntünk nekik és ők mondták,hogy maradjunk ott mindjárt jönnek. Nyitva volt a kapu de körbe volt tekerve szalagal és ott volt egy biztonsági őr. Csabi mondta neki,hogy ők bejöhetnek, de nem engedett be minket a biztiőr. Mire én lehet picit hangosan mondtam a véleményem. Aztán megjött anyum és odaszaladtam hozzá,hogy menjen még pár kört mert találkozhatok a fiúkkal. Mire visszaértem bent a backstageben már elég nagy sor volt. A biztiőr aztán megsajnált minket és mondta,hogy menjünk be.

Mikor meglátta Begi,hogy bejöttünk elkezdett nevetni és mondta a fiúknak,hogy: Ezt nézd! Hogy besettenkedtek már

Odaálltam melléjük,de mondta Begi,hogy a plakátot is hozzam ide. (kicsit Begisen káromkodva XD)

Végig beszélték az egészet és szórakoztak...komolyan 2 óra koncert után és tuti a lépcsőn legurulva elaludnék. De ők még mindig pörögtek.
Megkértem őket,hogy írják alá, Begi persze mondta ,hogy ő az egész plakátot aláírja XD Mondtam,hogy vigyázzanak a betűkre mert lekopik. Csabi meg elkiabálta magát,hogy mindenki vigyázzon mert kopik!
Mikor aláírták kerestem a kupakot ami Csabi kezében volt és éppen megint szórakozott.Kérdeztem,hogy hol a kupak mire sikítozva mondta,hogy : Itt a kupaaaak XD
Szerettem volna még pár kérdést feltenni nekik és elmondani,hogy van egy a kis Compact Family csoport de a biztonsági őr már siettetett minket, így elköszöntünk és elindultunk haza. Már a kapunál azt beszéltük,hogy melyik koncertekre megyünk legközelebb.

Nekem ők az életeim. Ha a koncerteken tombolok annyira felszabadító érzés mintha szállnék. Nekem ők a drogom. Alig várom,hogy újra lássam őket


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése