2011. augusztus 11., csütörtök

18. Születésnapom

Reggel 8kor már a vonaton ültem Erikával.
Kövesden már ott várt Netti barátném és megvártuk míg a másik vonat is megérkezik Edinával,Bettivel és Kingával.
Edina a telefonban azt mondta, még 10 perc mire ideérnek... hát már akkor gurult be a vonat XD
Gyorsan lecuccoltam a busz bejárata elé,hogy senki se férjen be előttünk, de pár öreg azért csak átugrott rajtam.
Mikor leszálltunk Ároktőn apum jött ki elénk kocsival, a lányok hátul egymás hegyén hátán, egyik keresztbe másik fekve (:
Ott várt ránk Luca (húgom) akivel 1 órát elbabáztunk majd szülőmentes lett a ház ^^
Megbeszéltük,hogy nézünk valami filmet...hát az az "ördög bújt beléd" lett amit végig eltakart szemmel figyeltem (persze résesen  XD)


Velem szerintem nem volt akkora élmény, mert 5 percenként kérdeztem: Most mi lesz? Most meghal? Durva lesz?...
Kiültünk a nappaliba és elkezdtünk társasozni (Beugró)... soha életemben nem nevettem még ennyit XD
Aztán hirtelen elment az áram és már kint is sötét volt, mindenki sikított és telefon után kutatott XD
1 perc múlva visszajött az áram és Netti meg Kinga összebújva ültek ott az asztalnál xd
Aztán megint elment de az már nem volt olyan félelmetes mert volt már telefonunk
(amúgy csajok azt mondta a szomszéd srác,hogy ilyen történt régen de azóta nem... durva ,hogy odamegyünk és ez van XD)


Végig beszélgettünk minden féléről, tök jó volt végre elmesélni mi van meg minden :D
Éjfélkor volt torta és ajándékozás ^^ annyira szép ajándékokat kaptam , imádom őket <3 ( jah igen meg mi is sütöttünk egy kis tortát de azt nem fogom közzétenni mert rajzoltunk rá tejszínhabbal XD )
Fél 4 körül bekapcsoltuk a Zimmer Turnét és azt néztük de picit az idegeknek megártott , meg hát a régi érzelmek és inkább kikapcsoltuk.
Edina és Bettina (látszik tesók XD) amint befeküdtek az ágyba el is
aludtak :P
Fél 5 körül már nagyjából mindenki aludt, én már 7kor ébren voltam és elkezdtem takarítani meg pakolgatni (Erika is felkelt később és segített nekem *-*)


Hamar eltelt ez az egy nap és nagyon jól éreztem magam ^^ Sose vágytam arra,hogy a 18. születésnapom DISCOba töltsem...mindig ilyet akartam, a barátaimmal beszélgetni, nevetgélni
És köszönöm az összes facebook üzenetet és az SMSeket <3

1 megjegyzés: